2007年6月22日 星期五

Friday, June 22, 2007

 

20/6
返左KRS探老師們...
竟然見到半班同學耶!!
真係好開心~~
感覺上個個都大個左好多,
當同你地一齊個陣,
我好似變番一個小學學生咁...
仲有既係....原來我....

...好幸福...


Tiffany,多謝你丫..
我係你身上學到好多野..
我一定會應用番出黎!!


今朝發左一個怪夢..頗有意思..
究竟個 Hidden meaning 係咪真係咁??

今日0625745 呢個號碼最後一次出動...
決戰於喇沙...
見到 Helen, 差D以為認錯人...
不過我地唔同組..可惜可惜...
考完去左吹海風..
無端端企左係度諗野...
愛上一個人靜思的時間...
如果冇左個海,
Whampoa 既吸引力肯定即刻會跌左一半...
夜晚突然間發覺我一直都把某些事情看得太簡單..
我才明白你們既擔子係幾咁重...
我一定要學會成為一個肯付出既弟兄!!!


RE 浩然
我還要學好多野GA..
努力中..
RE 期哥:
-.-''
RE Raymond:
謝謝你的讚賞...

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...