2007年6月10日 星期日

Sunday, June 10, 2007

 

故事才剛剛開始......

話咁快又過左一個星期...
LE 幾日狂煲碟.
重睇左 真三一萬能俠 & 帝皇萬能俠...
E+ 一見到D模型即刻會顛左...
隻BLACK GETTER 真係好正 !!!
我要睇EVA丫 !!!!



能醫不自醫...(何況我只係一隻傻蟹  ^~^)
我真係仲未放得低...
講就頭頭是道
殺到埋身就......
仲係似斷難斷咁...唉....
我真的不懂面對...

PS:
石頭魚:
以後要麻煩你喇...
RE 妹:
下..係咩...  -.-''
RE 糖:
咁又唔駛咁恨既....
RE monkey:
YA~佢E+ 2個月大JA..
青BB ??唔鐘意LE隻顏色...
RE double:
我好鐘意佢丫 !!!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...