2007年6月20日 星期三

Wednesday, June 20, 2007

 

今日第一次搞大型活動..
發現有好多細節總係出乎意料...
真係好對唔住丫...
先天+後天= ? (唔知你地既答案又係咩??)
其實,一切都很簡單,只要你肯換一種看待事情的眼光......
你就會發現事情的另一面....



今個星期真係好體會到主的同在..
講真,呢幾日我痛到死下死下..
但係我好感受到內心既變化..
ONE STEP AT A TIME...
我終於明白點解..

未來既青十不是由組長們去塑做..
而係你地每一個組員..
你地每一個都有獨特之處..
才能,性格,恩賜......
Don't waste them...
或許呢幾句好似好難明..
不過我相信你地好快會get到我講緊咩..
PS:
我點會唔知你係邊個WOR...期哥..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...