2015年1月25日 星期日

再思異象 4 : 考慮

最近兩個星期有機會與四個長輩碰面,在談話少不免會談及自己對信仰/事奉的睇法,
佢地分別比左d好特別既建議我呢…

1)每次與這一對長輩傾計,總會發生好多事(見屬靈長輩一文)。正因為上一次的對話,催使我花時間在最近兩年去讀書。今次再次碰面,他們提議我除了讀經卷科之外,可以嘗試讀一些神學科,了解多一點相關的東西。另外,他們也提醒我不要將一切都考慮到極致差的處境才做決定…

2)另一次是與阿賜傾計,佢問左一個問題:到底係咪有必要思索那麼長的時間才能下決定?為何不趁年輕&較少負擔時去讀書?

3)最後一次是同阿威傾,佢提出左一個我一直都冇考慮既option: 既然其中一個重要考慮是錢財的話,Why not part time? 當然,呢個option會非常玩命……

就係咁,咋天我帶住一個又一個的疑問回到教會祟拜…唔知點解,我望住一齊敬拜的弟兄姊妹時,心中有種唔太識點形容的感受,這是另一種愛的感覺嗎?我覺得好頭痕…

------------------------------

好啦,我嘗試列出我正是思考的東西吧。
第一係到底我係咪真係有calling讀神學,我到依家都仲會擔心自己到底是否葉公好龍。這幾年是有好多圖象/畫面出現,但我仲未係唔敢肯定呢。同埋,我覺得自己仲係唔太夠自律…

第二係錢財既問題。起碼要預十幾萬呢。不過,呢個應該算係最唔煩惱既因素吧。尋日埋單計數,如果分五年讀pt MCS既話,應該負擔到既……

第三係timing,之前一直打算待遲點才考慮,那我就可以有足夠時間放在大專的服侍上。之前我同自己講過唔想在佢地在學期間輕易抽身呢。但如果提早讀書的話,我就要放棄呢個想法…

我需要D時間消化一下上述的事情呢。呢兩年我覺得自己都算係跟到自己定下自己既計劃。
我之前仲話想提前做決定,依家似乎係鼓勵緊我再早D做決定?為左多d時間靜下諗下野,我諗我要調整下之後既生活節奏至得!





沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...