2015年2月12日 星期四

2015 生日前的胡思亂想

由於我太勤力工作,上司出聲要我盡快清假…
最後我決定自製兩天Day off.
難得Day off,又是胡思亂想的時機
1)我發覺自己越黎越需要有安靜的時間。
2)我等緊一個好重要既回覆,有點心急...
3)原來唔少人都誤以為我係一個超理性既人…
4)原來好多人都接受唔到請假花一天時間看書歎咖啡打Blog…
5)原來責任感呢樣野對我既影響超級大。
6)原來上年我好少放假比自己休息…
7)其實我好感恩遇到一些對我很好的人。
8) 其實,我好鐘意問好多問題。。。

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...