2012年11月17日 星期六

敗於大象之下 2: 逃

呢幾個星期唔多想打blog呢..
好快就過左三個星期了, 我的心情彷彿已平靜了不少呢..
但我總覺得事實並非如此..



考完midterm之後,我開始左追動畫..
實在好唔似平時既我呢...
唔多好的心情再加上生病,
令到個人好燥底..

早兩日同最忙好友係火車站相遇,佢講得岩,
有D野根本唔應該避..
掙扎左一陣,終於都係要面對天父,
我仲係做唔到有規律既靈修,
不過過左兩日,心情貌似好左好多呢.
之後都要繼續呢..
知道點面對,但更重要既係去面對..

=====================

出左幾科midterm成績, 果然係差過上個Sem..
勁高分 + Above mean X2 + Below mean + Unknown.
我應該開心嗎?
今個sem溫書完全不在狀態都死唔去,
我應該滿足吧..
黎緊仲有4份大功課等緊我,
希望撐得住啦.
好病既我真係好冇心機做野...  =.=''


=====================

朋友們開始畢業了..
感覺他們好像突然長大左..
返左工,諗野都唔同左咁..
年少時建立的關係, 真係唔同D..
未必會成日見到,但係會feel到大家好用心咁去keep..







沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...