2012年11月30日 星期五

搵野食



尋日番學同朋友去左試食係學校附近既all day breakfast..
多謝晴晴既好介紹 ~~
好多款色可以揀呢..
最後我揀左一個冇咩特別既餐..
朋友叫個個好似溫泉蛋的東東好好味呢
我下次想試下勁大份個個餐.... :D

其實我都幾怕去同人試新野食/帶人去食野..
好就話冇事..之但係如果唔好食的話...
比人講勁耐.. =.=''
今個sem試過, 之後我都係唔提議食咩..
保守D算數...
試野食,都好睇同咩人去~~

識我既人都話我食野冇咩所謂..
"連你都話唔好,咁一定好難食" ...
有D無奈...
平時如果唔係約fd,我通常都係食D最普通既野..
冇錯,就係茶餐廳啦..
我係佢既忠實支持者..
好既一餐,唔好既又一餐..
自己一個食咁好做咩..
(我寧願駛$飲杯starbucks, XD)


















呢一年約食飯,被迫上openrice搵野食..
睇完異塵大大的google map介紹之後,
我決定自己整番個自己既搵食地圖..
將D人地介紹過既野食save低...
有機會就去試下..
係就係mark低左好多,不過仲未有機會試晒呢..


上星期食完橫綱,今個星期就去試all day breakfast..
實在太好了,有人同我一齊週圍去食野,HAHA
最衰之前同你唔熟..之前我幾個星期四都係食飯堂.. T_T
最後呢兩個星期,一定要試多幾樣野食!!

================================

依家D人好鐘意係mtr等埋一齊返學校,
突然想起一件中學的事.
記得有一段日子,每天起身返學都好有衝勁..一起身就係拎起部電話..
個時好興用sms/電話問朋友起身未/去到邊/約係邊度等之類..
呢排有機會做呢D野,
真係有D回味以前的中學生活呢..





沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...