2012年11月22日 星期四

新人笑


依家打blog,好似係為左比自己睇多過係想比人睇..
有D野,係唔多想同人講但係又想記低的.
點解之前我會咁想人地睇我打既野架..?!
依家想法又唔同左.

點解有D經歷我依家先有?!
自從滑鐵盧之後, 因緣際會下同一個朋友熟左少少..
呢段經歷,好似補完緊我之前冇經歷過的事情..
既新鮮,又易令人迷醉..
個種感覺好奇怪..


以前唔會講咁多低B野,依家人大左好似越講越多..=.=''
我搞咩..





沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...