2010年6月16日 星期三

妳.你.妳

戰友,伙伴,知己
如果人生中冇左呢幾樣野的話,我諗都真係幾灰暗..
最近兩日好開心阿~
---
聽到妳的消息,知道你搵到了妳心所愛..
真的很開心~
曾經有段時間好擔心妳呢..
不過依家可以放心了 XD
"知你係隻又傻又好的蟹啦XD"
睇到真係覺得好WARM..
我地在最多野煩,最唔開心既時候認識,一齊撐對方去渡過,
真的很掛住以前的時光..
我信,下一站.幸福~
------
你一定係識我最耐的人了..
你我未識講野時已經識大家,哈哈~
咁多年黎,我地真係好少時間相處..
你有你的忙碌,我有我既生活..
時光可變,世界可變.
剩下的,就是那份感情,那份關係吧..
好開心今日一齊行火車站,一齊傾計..
以後,可能我地都會更忙,
但我好希望能KEEP住呢份關係,呢份信任..
------
仲有妳阿...驚妳有事...
堅強的背後,是......  ?



暑假有生意做~ YO~
我要繼續荼毒別人了~XD

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...