2009年4月26日 星期日

Sunday, April 26, 2009

 

"如果說我看得比別人遠,那是因為我站在巨人的肩上" <by 牛頓>
引導者的角色,不正是一樣嗎?
同樣是發現問題,創造問題..
呢段日子中,我有好多擔憂,
怕自己做得唔好,怕大家的將來唔知會點...好多好多..
真的不希望你們走我的彎路..
弟兄們,我心中有很多話實在不懂得說出來..
我惟有用行動將之表達出來吧~



昨天krs 開放日.同jessica番左去探老師..
估唔到全部老師們仲記得我叫咩名..
有2年冇番過去了..
唔經唔覺,krs變左好多..
同埋d 學弟學妹真係好醒目~~xdd
不過..佢地估我似廿歲  T_T
這裡永遠是我成長的搖籃..


剛剛發了一個夢,一個意料之外的夢..
別是一番滋味在心頭..
filtration後依然剩下這些...
點解會咁的??
時間,是一服良藥,不過藥效緩慢得很

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...