2009年4月8日 星期三

Wednesday, April 08, 2009

 

考完Bio了.
勝固可喜,敗亦無悔..
沒有什麼好說的了...
風蕭蕭兮易水寒,Bio一去兮不復還。
(今日坐小巴時無啦啦諗起的@@)



身心的痛楚係會累積的..
心中充塞著的情緒在一剎那爆發出來時是如此的暴戾..
個一刻真係好想講反話..
仍舊有好虧的感覺..
我所講既虧唔係虧欠..係另一種虧..
呢種感覺真係...唉.
我真係要向約伯多多學習..

其實..我係對你講緊真話的,
不過..睇唔睇得明/聽唔聽得明就不是我的責任了..
畢竟..我冇必要凡事都講到咁白.對嗎?
忠言總是逆耳..要說的我早說了.別人也早說了..
之後的事,不是我可以決定的..
我只能改變自己而已..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...