2009年4月3日 星期五

Friday, April 03, 2009

 

space exploration亦可解作"空間開拓"
D人肯定係從暴力村出黎的..
想博有好多人投訴混水摸魚??唉..
真係諗唔明依家D人點解會變到咁...



我真係好唔知點..
一念成魔..對此深有感受..
要不是有這段談話..恐怕我真係會冇左方向..
希望這個信念能讓我們堅持下去!!
你又教曉我一些野了...
信念之力λ-drive真係好強悍..竟然可以..
多謝浩然..

知道什麼是虧嗎?
心中常常浮現這個字..
好無助呢..
當你發生左一些出乎別人認知的事時..
你就會明點解我覺得好虧了..
一切只能默默承受..好辛苦..
應該用無喜無憂,心如止水去形容我依家既心境..
不...係心如死水至岩...暫時...


決定了參加天兵...
希望可以從中找到我正在尋找的答案..
或許是與λ-drive同源的東西..

RE alan:
當然唔係啦~~係想去靜下姐~
RE seeki:
多謝你呀~  ^.^

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...