2007年11月28日 星期三

Wednesday, November 28, 2007

 

最近幾天,好像在一個又一個的惡夢中打滾..
怎樣也起唔番身..


看著這樣的境況,
我能夠作什麼?
我好緊張未來到底會係點..
在天台的一番話,
使我了解到咩野係'任重而道遠'..
浩然,真係辛苦晒你啦..



終於畢業了..
由9月到依加,
我真係學到好多野..
係時候要將所學的使用出來!
不過我知道我仲有好多野要學..尤其係WORD個部分....

---

為這世界黑暗的角落
為那不曾被安慰的靈魂
我在這裡 Hi-Ne-Ni

('Hi-Ne-Ni' is Hebrew for 'Behold! Here I am' )

好沈重的一首歌..
在唱既時候心中有著一股衝動.


我真係好想知你究竟係一個點既人...


RE monkey:

原來我無意中搞左個gag..  =.=''

我要多謝你至真~~

唔識點形容..總之就多謝你啦~~

RE 期:

thx~ u  2 !!!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...