2007年11月16日 星期五

Friday, November 16, 2007

 

真的....很忙...
連浸禮相都冇時間post...
每天都為著不同的事奮鬥..
雖然疲倦..
但總是時時刻刻感受到祂既帶領~~
上星期六我才說我冇能力去做..
話咁快今個星期你已指示了我走一條新既路~
天父你真係好勁丫~~



我是軟弱的
你深深的明白,
在我無言以對時
你為我歎息,
親自為我代求
求你鑒察我的心,
使我走在屬神旨意
RE 妹&糖:
thx both of you~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...