2007年11月9日 星期五

Friday, November 09, 2007

 

很久冇打xg了..
次次想打既時候都有大把野要做...  =.=''
明天就是洗禮的日子了~
好緊張丫...
興奮之餘又帶著不少期待..
唔知聽日浸完之後會有咩野感覺呢?
''同死,同埋葬,同復活''



從狐狸的口中再一次聽到要實習的消息..
心情總是有點兒害怕..
我好驚做得唔好..好怕未能將訊息消化..
不過我知道..
下判斷的不是我..
而衡量的也不是我的技巧如何..

終於完成了栽培..
謝謝阿魚一直的幫助!!
7次的見面,次次都是懷著歡喜的心情進行..
從中獲得不少得著呢~~
被栽完畢後..係時候輪到我去栽人了~
已經有目標了~
期待ing~~

星期三聽完詹瑞文講talk~
好有意思丫..
寫低左好多野..
真係一次好難得既機會~

看到的,聽到的,感受到的
都與心中所了解的漸漸相符..
你想我點?
我只係知道我絕對唔需要這些東西!!

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...