2007年11月18日 星期日

Sunday, November 18, 2007

 

今日係浸禮之後第八天~
謝謝每一位到來,打電話,send msg俾我既人..
浸禮後,
人生至此亦到了一個新的階段...
新的職份,新的工作,新的挑戰正在列隊歡迎我...
真的有點又驚又喜..
我能handle好嗎??
尋日第一次在小組中實習,
好奇妙地心中一直有著平安..
雖然我還未能完全掌握帶組的技巧,
不過我會努力的!!
謝謝狐狸,阿魚&浩然~~
(ps.明天要帶worship.)
每天皆會不期然想起你們..
不論是電話,sms,見面.
都使我得到無比的快樂..感謝你地..
願大家的關係可以繼續進深下去!!



休息,
就是知道自己的能力有限,
所作的已經夠了.
在盡了本份後
就需要暫時停下來.
付出體力及心力後,
需要藉著休息重新得力.
這幾句話真係一言驚醒夢中蟹..
我真係要學懂休息..
不要讓時間白白流走..
因為仲有好多野要做..

幫人分擔,不是要當自己係無敵既超人/蜘蛛俠(何況佢地都需要別人去support.)
而係適當地引導別人的情緒.
使他/她從失落的情緒中走出來..
受過傷.....傷得多了.....
這會讓自己成長得更多..
自己既歷訓多了,自然會變得成熟..
冇人會未傷過,差別只係在於你能否從過去的陰影中重新站起來!!
替人分擔...變成他人負擔
冇人可以永久做替人分擔的角色..
只有懂得在適當時候轉換身份.
讓別人與你分擔你的憂傷,
才能在狂風大浪中站立得住!
這是個人的小小分享~~

 





Re 阿秉:
你要努力丫!!

等住你返黎~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...