2007年7月25日 星期三

Wednesday, July 25, 2007

 

星期六只係出左去十三個鐘頭而已,
但係我覺得自己好似出左去廿個鐘咁..
我所經歷的遠遠超過我所預期的...
一點鐘約左阿妹食野..
好多謝你與我分享你既事~
唔知幾時可以再傾呢...
跟住....俾警察哥哥熱烈款待...  -.-''
早知就著T-shirt啦..唉..
(查實真係要讚下D警察,佢地既效率真係好高~~)
返到教會帶查經,
個個都好pro呀~
stevie幫左我好多,不如下一次由你帶~~ XDD
''自由不是隨心所欲,而是去做我應當做的''
這是我個人既小小領受..
靈修真係可以學到好多野..
唔好浪費左暑假呢個黃金機會..
牧區祈禱會..
我岩岩先知道原來阿杰入左理科..
努力呀!!
之後既崇拜時間我喊到收唔到聲..
我諗我找到暫時應走既方向及應許..
I)
Oh 我仰望你 Oh 我等候你
我向你歡唱愛的詩歌
你信實永不改變
我享受在你永恆懷抱中
你永不離開我的身旁
II)
建立你教會, 來醫治這地

這就是我應作的工嗎?

今次開組真係同以前好唔同,
型式上比之前更進一步..
我地開始有真正既小組既影子..
是時候要作應有的改變了..
今日終於去左書展..
唔知點解冇咩mood煲書..
最後買左五本書返黎~
跟住返祈禱會..
咁多位組長,辛苦了!!



我諗我e+缺少既唔係能力,
而係信心..我害怕我會做得唔好..
我真的要把這話放在心裡:
判斷我的乃是主。所以時候未到、甚麼都不要論斷、只等主來



-.-''


RE steive:
明白..我都係唔理咁多野..
RE KC:
done
RE alan:
你仲有冇咁頭痛呀?
RE 妹:
你沒事吧?
RE katy:
駛乜sor我....  HEHE~
RE 挺:
有時間咪2樣都做....(xg+ msn)...唉..
RE 期:
冇咩野..只係有時好多野諗....

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...