2007年7月27日 星期五

Friday, July 27, 2007

 

尋日一連串既對話 & msn 給予我極大的反思..
只是我不能全部打晒出黎.
我唔想只係因為人做,所以我又要去做某樣野..
人地係咁我冇野講,不過我唔想我都係咁..
我唔想累人累己..
我唔希望之後我會後悔點解我當日下左一個不理智既決定..
如果可以俾自己用一些時間去探索,了解下這一樣我從未親身接觸過既野不是更好嗎?



星期三既活動~
Sars+Double+Carine+Andy+Katy+ykk
睇完D相相係咪好羨慕我地有得去呢?  XDD
不過<五星級大鼠>真係好值得睇~
又好笑又有意義..
 



RE herman:
我鐘意另一張多D~~HEHE~
RE 妹:
知道了...有沒有什麼特別感覺?
RE 期:
你都好似有幾多野玩BOR~
我上星期走左去機鋪打機XDD
RE alan:
that sounds great~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...