2007年7月9日 星期一

Monday, July 09, 2007

 

終於...我病倒了...

不顧身體而強行死撐既後果係...
自討苦吃...
尋晚頭痛到爆..
訓極都訓唔到..
尋日同浩然 & Andy 食Lunch~
好享受同你地傾計既時間~
之後去左睇模型..好正呀!!!!
跟住返左KLLC玩橋牌..
計算錯誤..輸得好唔抵呀!



魏牧師篇道真係好觸動我心..
i)我愛主比愛世俗既事更深麼?
ii)我可以無畏的對主說:'Agape'嗎?
iii)我有Vision可以在將來去餵養(甚至係牧養)主的羊嗎?
除此之外,我更要學懂去捨棄某些事物..

不要在屬靈上好管閒事,不要與他人作比較,只管為愛主而愛人.

恩賜原有分別、聖靈卻是一位。
職事也有分別、主卻是一位。
功用也有分別、神卻是一位、在眾人裡面運行一切的事。
聖靈顯在各人身上、是叫人得益處。
這人蒙聖靈賜他智慧的言語.
那人也蒙這位聖靈賜他知識的言語.
又有一人蒙這位聖靈賜他信心.
還有一人蒙這位聖靈賜他醫病的恩賜.
又叫一人能行異能.
又叫一人能作先知.
又叫一人能辨別諸靈.
又叫一人能說方言.
又叫一人能翻方言。
這一切都是這位聖靈所運行、隨己意分給各人的。
就如身子是一個、卻有許多肢體、而且肢體雖多、仍是一個身子.基督也是這樣。
查實我仲有野想打..不過好攰...
都係聽日再打....



Katy:D相好搞野~~仲有...Hehe...
Herman:多謝你同我分享左咁多野..
阿挺:Nice to meet you~~你好得意呀XDD 我下次一定要報仇~~

A:不如我地到時玩鬥獸棋丫~
B:唔好啦..
A:點解既..
B:你實贏啦..
A:下..點會..我都好耐冇玩..
B:你咁瘦...點會唔贏...
今日聽番黎既Gag...聽完差D反肚..
Re 浩然:
謝謝你..
我又有野唔明呀..
Re Katy:
做咩呀XDDD
Re 阿秉:
我可以下次再參與咖..
個日我因此而得到好多領受..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...