2007年7月12日 星期四

Thursday, July 12, 2007

 

星期一走左去上小組生活課程,
一去到嚇死左...竟然坐滿晒人....
王牧師講既野真係好到point~
查實我以前都有相似既經歷..
之後我地九個人去食野..
次次同sunny傾一D冇咁popular既話題都總會有傾到唔想停既感覺..HEHE~~
星期二番去見班細路,好掛住你地呀!!!
以後我會一個星期番去做2日,
跟住去祈禱會..
嘩..個style又有D唔同..
睇黎我要上特訓班修煉修煉...
喜悅軒之會,意想不到會竟然會有得著..
睇黎我係時候要檢視下自己既崗位...(暫時似乎還可以..)
講真,自從星期六夜晚開始,
有幾句野一直係我心中揮之不去..(謝謝sunny既提醒!! )
我仲未有打算應該點好..
或者我要搵時間去靜修下..


我想講有D人真係以為自己仲係古代,根本就唔聽道理..
E+咩年代呀,仲諗住可以用以前work個套用係21世紀..
唔識就唔好扮好在行啦..我真係冇野好講..
唔通塞車個陣你話因為架車行得慢咩...
蠻不講理!



RE 妹:
我可唔可以要一本書做手信? XDDD
RE Herman:
有時總會身不由己...
RE Andy & Katy:
我E+冇咩事啦..不過個頭仲有DD痛..
RE Monkey:
呢幾日又有爛gag~
好明顯唔係LOR...咪諗住爆我頭呀..
E+算好番....掛....
RE糖:
大家都要努力~~
RE浩然:
都唔係好似姐..
不過你直情係恐怖組長..WAKAKA~
RE Sunny:
我暫時都仲未有勇於面對殉道既心理準備...
RE Stevie:
唔係好明...
RE Jeffrey & Raymond:
多謝你地...





XDDDD

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...