2007年7月17日 星期二

Tuesday, July 17, 2007

 

 

對唔住呀SARS..
呢2日冇心情(亦都冇時間)upload 去camp D相..
由星期六夜晚開始,我既心情就一直係咁高低起伏中...
不解,感動,痛心,快樂,疲累....
父啊,我有好多野想同你講...
我知道有羊需要被餵養.
你願意使他盡快受造就嗎?
太多因素制約住我們..
在我們眼中實在是看為不可能..
但我願意如此去向你求,
因為真正作工的是你..
摩西就黎完成佢既使命,但係約書亞準備好去承擔更多艱鉅既事未?
星期日我竟然睇一本講約書亞既書睇到喊..
真係估我唔到..
去camp實在有好多得著..
我都係唔係xg打..
不過有件事好得意.
我竟然可以係個camp度扮下幼稚園老師....XDDD
(我真係覺得好有個種Feel~~)
ps:仲有 D video未upload..



RE Herman:
好啦好啦~~
RE 妹:
就要歷史書啦..
RE double:
我都唔知幾時會online..
RE阿挺:
我今日都hang左..  -.-''
RE raymond:
係咁咖啦~XDDD
RE 雪狗:
哼...我要睇你D相呀..幾時有.....
RE katy:
你笑咩...   唔好反我呀...    -.-''

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...