2015年5月19日 星期二

CGST Dip CS 2 : Prayer items

Dear all 

我好似好少share 代禱事項,黎緊希望我會share 多d 啦 

是咁的,我報左中神既基督教研究文憑 (Dip Cs) ,黎緊呢個星期六上午會面試。 今次想讀書都同我既人生召命幾有關係既。。 因為我諗緊第時三十歲個陣我應該點回應神,我覺得我知少少神想我點,但我又唔係完全sure...之前讀延伸證書算係小試牛刀,依加算係踩半隻腳落去試下。。。

em, 其實廿五歲仔搞d 咁既野都有少少玩命。。。因為有好多uncertinity,例如工作前路啦,自己家庭啦,教會事奉啦。。。等等。 我都會有d 淆自己係咪balance 到各樣既野。 只不過,呢大半年黎我有睇到一個好大好正既picture, 所以我都係決定聽話去回應。。 In 左之後會點,我都唔知。。。(我都怕佢到時唔收我) 但我信既係,若果神係想我三十歲之前應佢機的話,佢實會比d feedback 我既。。 所以呢,想邀請大家為我代禱 

1 求神比我知道自己到底應該係未來幾年點回應佢並緊記佢比我既圖畫 
2 使我在今次報讀書既過程中肯定佢係值得我以一生跟隨既上帝 
3 在未來幾年有好既time mnagement 同埋夠用既頭腦&溫書技巧 

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...