2009年11月28日 星期六

壓力指數高得嚇人的Sem 1

終於做晒所有project/assignment了...
我會記住這一切一切..通頂做essay,留係city趕project,一個星期番足7日city..
呢13個星期真係好難忘..好似過左成年咁..
有些東西,還是儘快放低比較好..
剩下的,就是在考場上爭雄鬥勝了...



原來我既壓力指數高到嚇親人><
假期阿,你聽到我的呼喚嗎?
好想去玩,睇書...而唔係對住本textbook...
手頭上好多Long Term Liabilities..希望可以掃咁d吧..
做一個knowledge seeker,注定會咁@@
不過...我就是喜歡~

好鐘意彼此同心既時間, I'm lovin it!
求主教我怎去做一個合你心意的人!


RE herman:
你都有同感?
RE vicson
冇呀,我地一班基督徒約埋一齊為city pray 囉!
上個星期真係好凍,其他時間ok呀~
RE snow
對! 好耐冇見過咁正既婚禮了!
RE tiffany
別被自己所定的框框限制<---我努力諗緊自己的方向呢~
thx~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...