2009年11月4日 星期三

我不會忘..我不敢忘..

衝project,衝mid term..冇時停..
咁搞法真係可以考慮下搬晒d野去city住好過><
辛苦,但有意義!
考得都ok~
不過好想快d抖下呀...
心思思...



60週年崇拜,好正呢~終於有機會去CU..
做車站點票員,幾得意~
多謝咁多位弟兄捨命陪君子咁早去會場幫手,
你地好好呀!!
又撞到teen兵了~今次係其他靈糧堂既teen兵們~xd



 

我不會忘  十字架上
你永恆的愛 天天帶領我
脫離羞恥與綑綁
我不會忘
你無條件的愛 使我充滿盼望
憐憫降下恩典永流在全地上
我不會忘..我不敢忘..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...