2009年11月21日 星期六

祈禱.守望city

 

我不是無情 是沒有能力對更多人有情...
幸好仍有人支持我..
一句說話,一句關心,已經對我好有用!

這些日子,真的令人很無奈...
我都想差下電呢....
如此看來,我終究還是受到了很大的影響...
有人話,做人要厚道,不過,我真係做唔到囉..對某d人..
今日見到一句: 唔怕狐狸一般的敵人,就怕...
我也很怕...可惜..
不過我知道晴天很快會來臨!



天寒地凍,但星期三中午仍有一班傻人一齊留係紅門對出祈禱,
好正丫!!好enjoy每個week既呢段時間..
睇到大家都好忙好攰,不過仍然keep住一齊守望city..
覺得好窩心,好想同大家去行..yo~

tiffany&賜的婚禮,真的很令人感動...
哭了2次呢..11年,真的不容易啊..
"將我為你所做的,同樣作在其他人身上"
由他倆口中聽到這句話..想起以前的青10..
現在的我算係實踐緊吧..如履薄冰...

re sunny:
嗯..真的感到憂心..
估唔到會有人搞到咁...
同一池死水一樣咁恐怖..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...