2009年9月24日 星期四

唔好當我係萬能..

你咁做同偷換概念有咩分別..
廚師就一定識晒煮所有國家既菜色?
我就應該識晒所有電腦既知識?
我覺得好荒謬囉..
你係咪姓屈架...超級唔gur..
每次同你講親都係咁..
話我諗野太複雜....依家唔想同我講云云..
我主動同你講,你又當我講廢話..
咁即係我唔駛同你講我既野啦,係咪?
同一屋簷下都可以咁..

 


冇野講



我唔係萬能,亦都唔好當我係萬能..
你試下做我個位..跟住我做番同樣既事對你,你睇下好唔好受..
再係咁落去,我真係會暴走..


連日黎既負面情緒爆燈..
只剩下這個信念存留...
耶穌我需要你,就像沙漠需要雨,
活著離不開氣氧氣,就像我離不開你,
耶穌我需要你,像黑夜需要光明,
太陽離不開天際,我也離不開你。

re vicson:
係呀,係未慣成日做project..
依家開始溫番以前教既野..
唔駛啦..都係由佢啦..
之前我有send mail比佢..
可能佢唔收我呢~
咁都好,可以用多d時間溫書~
遲d問你d野..我想搵past papaer..
re 傻豬:
我咁叫你唔係咁既意思架..
唔好誤會..係我心目中你係一隻好smart既傻豬~xd

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...