2009年9月23日 星期三

人情亦許多都變遷

偏心與妒忌,就像是雙生子..
並存在我的內心...



非常習慣讀書的生活~要keep住努力!



天天問自己,該怎麼走下去...
好累呀...我所做的,有意義嗎..
傾電話,不期然想起幾個人..幾件事..

自從9月開始.覺得自己功利左..
當自己要為自己的生活籌謀時,要考慮既野多左N倍..
咩都要諗清諗楚...唔可以好似之前咁..心力不大如前..
身體...加上要做project,溫書..
空閒下來的時間就更少了..
再一次諗係咪應該放開某些事情..

還記得今年睇左一套好感動既戲<奇幻逆緣>,令我諗到好多野..
或者,我地既關係就好似Benjamin Button & Daisy咁吧..
唔到適合timing,仲使相遇亦毫無意義...
我累了,或許我真的應該停下來..
時光可變 世界可變
人情亦許多都變遷
友共情真的可以不變?
起碼,有你們告訴我友共情真的可以不變..





re vicson:
我呢份唔係aims度搵架..冇寫..
re 雪,夢,
我咁講係有d 歎息feel架..
re gary:
寧願比少d promise-->sure我自己做到-->問心無愧
re 力勞豬:
你又唔駛咁灰wor~我只係呢排諗起一d事姐..
下次同你講~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...