2009年9月6日 星期日

現實就是無奈

現實就是無奈。很多時候,我們付出了很多的努力,都得不到理想的結果。做了對的事,也會反被指做錯。現實既不順利、亦不公平。
人,總是隨波遂流,於是會一同犯錯。然而,大部份人的卻以為這是正確。
堅持正確,是必要的。但要有技巧、有準備地堅持,否則,是不智的。
世事總有點兒無奈,人是渺小的,面對很多事情也會顯得無能為力。獨自一人,闖不過難關。
世界無絕對,凡事不要過份肯定。多假設、多計劃,才容易成功。

 

「為什麼隨著社會進步,戀愛的壽命反面變短了?」
這是其中兩個可能:
1)如今大部分人已經沒什麼內涵可供人細味,所以才那麼快被厭膩..
2)我們已經沒有耐性去為一段關係戰鬥到底了...

 

選貌美的還是聰明的女人?
一:美貌不斷貶值,知識不斷增值
二:知識其實比美貌更難求
四:化妝品把美貌上的缺點可以修補,但無知是更大的醜惡
八:沒有相同的水平和品味及嗜好,只談樣子,溝通不了還是會很容易散。
雖然同你地素未謀面,不過你地真係深得我心丫~



今日係LOGOS講舊約既history..
一開始prepare時真係勁怕...怕自己做得唔好..
係咁睇資料..希望可以share多d野..
又驚到時手忙腳亂...
好彩今日都ok...
唔知會唔會悶親大家呢...
不過我自己就好enjoy,因為有好多得著..
對舊約既認識多左好多...
同埋我發現自己成長左,
比2年前相比,present時鎮定左~
希望遲d tutorial都可以keep住咁冷靜~xd

一次青祟喊左4,5次...
破晒自己個record...
依家個腦好亂,要諗清楚點做..
睇黎...我地真係要一齊擇日再死..@@
1)你們若愛我,就必遵守我的命令。
2)你要盡心、盡性、盡意、盡力愛主你的 神。
其次就是說:‘要愛人如己。’再沒有比這兩條誡命更大的了。
3)我若能說萬人的方言,並天使的話語,卻沒有愛,我就成了鳴的鑼、響的鈸一般。

RE tiffany:
原本就係既..不過我覺得唔夠,所以咪係咁上網搵資料.希望可以令到個概論完整d囉..
所以就整左勁多野...
RE gary:
多謝你今日打黎support我~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...