2009年3月14日 星期六

Saturday, March 14, 2009

 

口試..
個人: 最美味的一頓飯 
小組: 中國繼"探索太空"和"舉辦奧運"後,中國人下一個共同夢想應該是什麼?試討論並達成共識。
小弟讀Bio讀到痴左..
知我想玩咩啦,係咪~(其實呢句野係某某補習名師既常用語@@)
compare and contrast...一頓飯 & 人生
跟住用"色,香,味"黎explain...
我阿媽聽完之後講左句: 果然係文人多大話



有D野唔係你的,你點都得唔到...(阿晶應該明我講咩..)
嘗試拯救一段video,不過結果....
其他都冇事,就係呢段出事..
有冇搞錯  ^~^

欠缺自信,追求集體平庸,非常害怕我行我素
惟有熱切追求虛有的安全感,以掩飾自信心不足,全港漸漸變得幼稚化
上星期睇完星期日檔案,見到有人咁講..
是否贊成??有D野我實在不願將之說出來..

一向被友人狠批步速快得有點離譜
<---其實..我都係一樣@@
(不過...仲有人行得快過我的~~)

You will be a Jedi, I promise (by Obi-Wan)
As you wish. (by Darth Vader )
我呢兩日係電視見到...真係cut得好正~
我身邊好似冇人鐘意star wars..  T_T

RE yenkie 師姐:
多謝你介紹我黎呢間學校呀!!!!!!!!
呢2年我係ndc學到好多野..有好多機會比我發揮..
仲有丫,我知道左一d性格既不足..
仲有其他..好多好多...
總之就多謝你啦~~xdd
RE vicson & 日天:
我既意思係無論今次al考成點,我都算係正式踏入社會.
所以將會有好多野係冇教科書同notes..
要自己領會..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...