2009年3月9日 星期一

Monday, March 09, 2009

 

完了吧,如無意外...
Last day的那天,
間唔中會落少少雨..
下雨天了怎麼辦?
下雨天總掛念從前...
這兩句應該會掛在我口邊吧..
ykk唔會再有機會著住套校服返一日學..唔會再有機會係小息係咁問今日lunck食咩..
唔會再有機會排隊早會,唔會有機會日日拎歌書...
更加唔會......
要過去的,終歸要過去..
太多的經歷了..動人的,無奈的,好笑的,哀傷的..說不完的故事..
踏出學校門口的一刻..我將要踏入另一間學校..
一間教你如何做人處事的學校..
今次唔會有教科書同無敵notes...
一切都要自己探索..





離開的時候 有些話沒親口說
再多的承諾 未來也難預測
收到兩個msg....睇完後心中有點兒感受..
只係個一刻我唔識點回應..所以冇回到...
好開心識到你地..

因為"Wa,流星呀"呢句,無啦啦多左個流星的祕密@@
不是什麼大祕密呢..只是一些小插曲..我都差d忘記了..
多謝某君咁夜同我傾msn~~

靠自身的力量實在很難長久對有需要的人有負擔<---說得很對呢..
用dummy plug去推動這股力量,效果雖然相似,
但終究是不完全品呢..副作用仍然係咁恐怖...
自身終於要為此付出代價..

RE 魚:
我不是信呀~
這是一個不能說的祕密喔~
不是不想說,而是不能說
RE louis:
我幾時有失戀 > <
咪亂估啦你  =.=''

 


Visit kikiyenkie's Xanga Site!

waaaaaaaaa

haha  NDC丫!!

Posted 3/9/2009 2:07 PM by kikiyenkie - delete - block user - recommend - reply

Visit VicsonHo's Xanga Site!

上到U咪又係有教科書 + notes,

只係多左你平日要睇好多好多參考書。

Posted 3/9/2009 5:49 PM by VicsonHo - delete - block user - recommend - reply

Visit Sn_2818184's Xanga Site!

「我將要踏入另一間學校..
一間教你如何做人處事的學校..
今次唔會有教科書同無敵notes...
一切都要自己探索..的」

我想,你這是說你不想入大學嗎?
我想入一間教你如何做人處事,但有教科書同無敵notes的學校多一些。

Posted 3/10/2009 10:02 PM by Sn_2818184 - delete - block user - recommend - reply

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...