2009年3月2日 星期一

Monday, March 02, 2009

 

數小時前,一股作氣衝到海邊..
原想購買一些organic compound,
惟最後決定以茶代之.
以抒解心中不平之氣..
(很奇怪吧...)
一句說話無情的刺穿了我的心..
真的很不甘心..
為何是由你口中說出來??
我諗都諗唔到會係你..
你實在太狠了..
你的第一句說話,才是心中的真實想法吧..
在海邊,忍不住了..
星期五同六的所有喜悅彷彿全都離我而去..
只剩下滿心的不忿,怒氣,與及哀傷..
幸好在自我修復系統和天父的幫助下得以收拾心情..
不過傷口仍然存在..



上星期日終於去左睇奇幻逆緣..
真係非常好睇!!!冇咩戲可以令我咁觸動....可這套戲做到了..
一路睇,我不禁回想起自己的人生..
說不上很長久,可也足夠我呢個人了解一部分活著的意義..
不過呢type既戲唔係個個受落的呢...

水瓶座的人就像電視一樣,看似穩重卻多變,時而嚴肅時而戲謔。
他們思想自由、形象多變,
像電視,每一次見面就像轉台一樣,都讓你有不同的驚喜。
我覺得講得好岩~~

原本仲有其他野想講,不過...冇心情了..
什麼都不想諗...
PS: 感謝你,估唔到心情唔好時睇羅馬書竟然會有得著@@

RE herman
有的題目要用架..
你今年考maths千祈唔好忘記帶計數機@@
如果唔係實死><
RE 浩浩:
原來你都會咁大頭蝦~xddd
聽日就知道mock既成績了..
RE monkey:
果然好smart~~
佢之前去左做五月天的嘉賓呢..
我係呢半年先無啦啦鐘意佢既幾首歌..
呢首係百聽不厭的..
次次聽都諗起好多野..
其實最後的一句都好有意思架...
所以我係fb先打埋..
"感謝那是你 牽過我的手
還能溫暖我胸口 "
你應該估到我諗咩了~xd
提又點wor..
d人咪又係以為你細我好多~~xd
諗番起都覺得好好笑~~
上次係條街度呢,有人估你幾大呢~~記唔記得~~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...