2007年3月28日 星期三

Wednesday, March 28, 2007

 

前日望到winnie kwok篇作文睇到眼濕濕..
篇文超touch
估唔到我會咁眼淺
我好想抄低佢篇野架
post去文章版實嚇死你地
真係巧掂ga..
lunch係學校週圍影相相影低學校既一點一滴
總係有D唔捨得既感覺
話哂都咁多年..
chem堂發現左以下呢樣野

----------------------------------------------------------
星期六做左人生既第一次---
著全套西裝
未出門口望住塊鏡已經想大笑..
落到街仲要一路忍笑一路行
返到教會我先發覺原來我唔駛咁大陣仗架
激死左
我比人話似老闆個樣老左三十年
天牙!!
件褸好明顯係大件過龍啦..
個膊頭位唔岩身..
冇計,件野係牙叔既..
史提芬著得好形牙~路易斯又唔著黎睇下喎..
開組個陣問左一個問題
你地究竟需要的咩?
咁多位講既答案令我好意外.
我因此明左好多野

-----------------------
唉..
我又做錯野啦..
早豬個日就唔反啦

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...