2007年3月31日 星期六

Saturday, March 31, 2007

 

今次離開究竟係
一個休止符定係一個句號?

I
原本我想打篇五年反思/有感出黎架,
不過呢樣任務要留番會完考先做
太多野想寫
太多人想提
太多事令我回味
太多太多.....

II
唔係我冇嘗試去搵妳,係我搵唔到妳
或者我唔應該去尋找一些根本就不屬於我既野
我只係一個過客,何必去苦苦追求過往美麗的回憶?
Let it flow  Let it flow

III
估唔到呢兩日突然間發生咁多出乎我意料之外既事
錯愕,驚訝,無奈,緊張,徬徨,全部感覺爆哂出黎..

我真係做唔到D咩去幫手..

我可以做既只有默默的支持...


Wednesday 行返學校o個陣,步伐不期然比平日慢了小許...
我不想像平時般急步回校,反而想自己一個慢慢去行呢一段路..

返到學校撞到一個意想不到既人我開始變得自然嚕...
冇 以前個種忐忑不安七上八落既心情...

好事黎既,起碼我以後唔會再成日亂諗野!!!

去到小食部買野爭比錢,我竟然輸比牙妹...T_T
你駛唔駛咁客氣喎..
話哂我好似冇乜點請你食過野,咁都 唔比我請番餐..

入到課室咁多位同學已經不停係咁影相..
好彩有差電姐..
頭三堂就係咁係影相中度過..
我第一次用中文同Miss Sy傾計,種感覺好怪..

小息過D班影相條走廊真係寸 步難行
週圍都係影相既人潮
小息完結既鐘聲係閃光燈下慢慢咁響起
個個都唔捨得走去上堂....

午飯個陣之後見到袁sir,
佢送左兩樣野比我好有意思架!!!

最尾個三堂又係用 左黎影相同hea
難得會係上堂時間可以行出課室
三點四十五分鐘完結既聲終於響起,
個個都唔捨得走
係咁影.....
別了,別了


單人照唔post lu...

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...