2007年3月18日 星期日

Sunday, March 18, 2007

 

呢兩個禮拜我差D頂唔順

忍不住再度探手到白色的琴鍵上,

一首如此熟悉的同一屋詹下插曲差點令我為之而灰...

好彩最近幾日撐得住...幾驚自己會守唔住個承諾

有時鐵石心腸真係必須的,我唔想再受重傷
前日個下好應,考試個陣無端端浮現...

--------------------------------------------------------------

父神:

我覺得自己最近呢個月真係冇左個種火熱,好似引擎冇油我都唔知發生乜樹,

個心好空虛..

中醫話我病之源心也

我知我仲未練成鐵布衫有D野要慢慢黎..

最弊係嚴重影響我讀書..

個傷口痛成咁點背野牙..

惟有將一切交上給你!

-------------------------------------------------------------------

對住個海好似特別多野想打..

我越黎越覺得某d野好似係得番個諗法殘留在個腦度,種感覺淡左好多..

會諗起,但係冇信心,冇vision,

我唔係想依加即刻要實現

不過有少少不解我做乜會咁究竟係?

-----------------------------------------------------------

多謝你牙!! Friday 我真係一覺訓到十二點幾~

你要保重牙!!

--------------------------------------------------------------

搞得成嚕好野xd到時我一定要..

(奸笑中...)

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...