2007年3月25日 星期日

Sunday, March 25, 2007

 

尋日竟然係返學等放學,
完全冇心情聽野,
淨係想快d到七點..
補習第一次早走,
跟住同安迪去買蛋糕,
我帶左佢行冤枉路,
SORRY AR!!!
去到cafe有巧多人牙,總共有十一大一細去,
wingwing個b巧可愛牙!!好想同佢反~~

大戰首先由互影相揭開序幕
蟹蟹軍團竟然節節敗退....
monkey既殺傷力好勁,
竟然識用龍爪手
雪雪狗都唔弱
最得人驚既係jocat
唔聲唔聲咁影片
好彩都有d斬獲,
雪雪狗比我影左好多相~~~

杯朱古力咖啡好好飲,同mc cafe既各有各好味
食完野之後輪到反層層疊

D動物個個輸左扮哂蟹
又唔食左粒骰佢
最surprise既時刻係個侍應拎住個蛋糕出黎比yeda個一刻~
o個個moment 好有feel !!!
玩夠食飽之後cutie突然拎左張A0既raptor大頭相出黎
好正牙!!!
一班餅主即刻變哂做小粉絲~

落到街個陣cutie仲要同腸仔一齊舉起個張大相

個個都笑到死左
壇聚在大笑聲中劃上了句號~~
之後monkey先發現佢整既曲奇餅冇請大家食..
結果得我,雪狗,yeda有得試味
最後我當然係當仁不讓咁食哂佢啦~~
真係好有水準!!!


then 去朗豪坊食雪糕 &  返屋企... 
-----------------------------------------------
你知道嗎?o個一刻我真係超感動...

謝謝


ps : Saturday ge 相後補...

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...