2012年1月6日 星期五

朋友,是要黎見的~

 

星期四,特登推晒所有補習..

因為我唔想我個sem break只係得補習同補習..

之前自己一個去左灣仔行下,今日輪到約朋友,HEHE

 

一朝早去左搵monkey食早餐..同拎手信~XD

久違了的聲音,久違了的感覺~

多謝你day off都咁早起身陪我...

終於去左嘉樂冰廳食野,超級好食!!

下次一定要再黎~

 

坐starbucks.. 真係好鐘意咩都唔做既感覺呢..

我真係好鐘意係度睇下書,傾下計咁

呢D,先叫做study-life balance !!

 

之後去左玩board game玩左成日~

是日大殺四方~XD

玩Dixit時,我覺得自己超級勁~

我估到晒大家既出牌/描述strategy~~

(可能係因為我太了解你地既style了  ^^)

不過因為太興奮,搞到喉嚨好唔舒服><

最後係玩戰國風雲..

我堅係覺得每一個男仔心目中都係有鬥贏人地既心..

因為大家都搏晒命咁爭奪領土,嘿嘿

 

 

好耐冇試過唔駛番學+唔駛做野了..

呢個假期,都有嘗試下搵人既,

不過只能抽到一丁點時間食個飯/傾個電話..

好難就到大家都得閒..

廿歲仔既我們,點解會同身邊既人lost晒contact><

 

尋日應承左要搞兩個gathering..

又係時候要約人了...@@

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...