2017年8月14日 星期一

手錶上的恩典與真理




不如...我地訂造一對手錶丫?因為女朋友既一句說話,我頭痕左一個星期。錶面、時針、分針,錶帶......每一項都需要我們逐一挑選。我突然覺得,其實太多選擇都係一種折磨。

最後需要決定的是整隻手錶既核心:錶面。到底我倆該用甚麼代表自己?最初,愷媛提議用一句出自星球大戰的話刻在錶面上。星球大戰固然係我非常喜愛既東西,但我覺得應該擺一D 更重要既野係錶面上面。呢個時候,我突然諗起以下既句子:「道成了肉身,住在我們中間,充充滿滿地有恩典有真理。」。最後,我地分別刻左恩典同真理係我倆的手錶上。

時勢真惡,當走的路甚遠。或者到最後我們會發覺支撐我地繼續行落去既唔係山盟海誓,而係上帝的真理與恩典有幾真實既呈現係我地既生命,以致我地有力盛載對方的軟弱與限制。愷媛,謝謝妳的安排呢,我真實係好鐘意呢份禮物~

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...