2016年9月17日 星期六

分享,並不止是個人感想



咋天來到科大一個類似廣場的地方,突然想起以下的一段話:「牧養唔係在週會帶下活動或者隨口分享兩句就算,而係肩負住將上一代既教導及愛傳比下一代既責任。當你看到小伙子們認真地聆聽自己怎樣解讀經文及分享對召命的看法,我又怎能夠以是是但但既心態去預備?若我的內心不被神充滿,我又可以傳講甚麼呢?」
在過往的週會,我傾向引用很多圖表/經文/地圖。我希望我分享的不止是一些個人感想,而是一些經過思考和有準備的內容。親愛的弟兄姊妹,如果有一日你發覺我已經無道可傳或者唔再係傳講緊基督既價值(而係變左講中環價值或者諸如此類既野),請你提醒我不要忘記我曾對上帝所立的承諾,此誓。

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...