2016年5月25日 星期三

跟Year 1說再見~




話咁快就完成了year1...呢一個學年過得好快呢。
感恩在校園裡認識到很多超有愛既弟兄姊妹,
願意幫我係課室霸定位,一齊食燒賣同埋聽我講心事。
謝謝你們呢~~ 

另一方面,我在學習的過程中察覺到自己的一些弱點以及知道自己某方面的極限為何。
除了頭腦上裝滿新的知識,靈魂亦較以前飽足了一點,嘿嘿。 

黎緊有三個月唔駛同死線搏鬥,
除左去退省之外,我打算睇定下年d 教科書,搞栽培,陪屋企人同埋約下人食飯。。
希望做得晒我想做既野啦 lol

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...