2015年10月1日 星期四

CGST Dip CS 7 :Back to school


話咁快就一個月啦,半工讀既時間真係過得好快呢。
想記低少少過往一個月在學生活的一些感受。

課堂
今個sem報讀左七個學分,原因係我想試下自己在以後既日子可否一直咁chur到畢業。
根據呢一個月既經歷,keep住咁樣返學應該會好大獲…
難既地方唔係要晚晚返學聽書,而係唔夠時間溫書&做功課。
今個sem既科相對唔難,所以尚可以玩命。若遲d讀神學科,應該冇能力咁玩命了。
再加上事奉、家庭同埋朋友見面……我唔敢諗落去了…

btw,我仲有好厚既基道釋經手冊要睇… T_T

同學相處
感恩在學校認識左兩班好好既同學呢~
一班是年紀比較相近的,而另一班的則擁有更多既社會經驗。
我覺得,天父爸爸咁樣既安排係有佢既意思呢。
希望黎緊可以繼續同兩班同學有更深入既認識啦~

個人反思
在課堂中,楊醫不停問我地一個問題:「你知道你的名字是甚麼意思嗎?」
他所說的是神係我地生命中所定既召命。
佢話當人行佢原定既召命時,人生應該係最輕省的…

當楊醫在台上講解創造神學與召命時,我一直在問自己到底我搵到我既召命未。
一方面,我好似有一丁點想法;但另一方面我又明確定這是否我應走下去的路……

結語
一讀書,時間分配、休息、人生意義等事項即刻湧晒出黎…
暫時冇咩心機打一篇好認真既非功課長文,
或者都係留係sem break先做呢樣野吧><









沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...