2015年6月18日 星期四

CGST Dip CS 3 : 行多一步


兩年前,我說過要為了將來的約定而努力。 現在,我嘗試行多一步了。
今年九月,我將會再次成為一個Year 1的學生。 今次讀書唔再係為左沙紙,而係為左一個Deal... 

呢半年其實過得好沉重,我好似滿腦子都係成敗得失以及對將來既恐懼。
在同幾個前輩傾計既過程中,我好似不斷被挑戰...
以前唱燃獻生命祭既時候我可以唱得好大聲, 但到真係做決定時, 其實都係會淆底... 
黎緊我將會有大約三至五年既時間去完成學業, 讀書的過程中我應該會繼續同天父摔跤, 
希望我可以趕及在限期前諗清楚吧~




沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...