2014年12月30日 星期二

2014 Review

又係時候記下今年所發生既一點一滴啦。
總括黎講,今年算係幾平淡的一年,一切都算係跟隨自己既計劃而行。
唯一既意外應該是在今年多了一個女朋友吧…


1)工作 / 將來
係Lakeshore 做左一年,我仲係好唔慣自己唔再係學生…
實在估唔到自己讀完International business之後真係入左一間美國公司做…
初初的確花了不少時間去處理與vendors的關係呢。
依家,總算比較懂得如何去與他們打交道了…


感恩有一位好好既上司願意比機會我入黎,比時間我慢慢習慣工作。
感恩同事們對我好好,成日都請野我食同埋有好多笑話湧現。
感恩可以在工作中/工餘時也可以實踐到一點教養孩童的事情。

現在算是熟習了現有職場的工作,那將來的路又應該點?
壽司之神當中的壽司師傅一生都投放在制作壽司當中,
那我呢?當我想到我將來的路,真係頭都大埋…
有目標都可以好煩惱。。。


1st Anniversary in Lakeshore

SQUID Camp






2)學習
本年的重心放在學習舊約上。因為我知道自己需要更了解表層信仰之下新舊約的結連。
中神既課程真係好正!完全冇諗過可以咁樣讀舊約…每次聽書都有新的領受。
地理的重要、先知的角色、創造觀與苦難的關係…樣樣都好match我面對緊既處境…
院長兩次提及鴨洲真耶穌教會的故事,令我不得不認真思索將來既路,
亦令我再思甚麼是教會。


直到現時為止,我尚差七個學分才畢業,希望明年可以ko張證書啦~
之後,應該讀post-grad (maybe… Dip CS?)嗎?
原本我打算留待遲d先諗,但現在我改變主意了。



3)在御風/青D
其實要談論御風的話,應該要寫好多篇文章…
御風與青十兩者的文化、成員構成等等有極大分別,對我而言是一次新的嘗試。
我發覺,一起去吃喝玩樂是非常重要的。
因為沒有關係的話,根本冇可能表達到想講的道理。
同埋,純同齡牧養真係好難…有太多limitation...
在呢個群體當中,我學到一些新的功課,如一班人一起密切祈禱,一起構思週會等。
未來我打算寫一些文章去探討群體的經營呢~~ (大前提係…我做晒d功課 =.=”)


當然,我亦要為此付上代價,就係參與唔到自己小組的活動/相聚。
呢個亦係兩難呢…


我的中神延伸課程 11 : 反思御風號 (SWOT analysis)








4)其他事奉
除了在御風之外,我都有keep住參與一些與社區相關的服侍。
不過,放工之後/放假去補習真係好攰  ><
好明顯感覺到自己心力少左好多…


與此同時,我亦不得不接受自己要改變參與事奉的方式,
減少親身落場參加,改為增加參與行政/招募新血。
我真係唔太習慣,亦唔太想習慣…
不過,呢個應該係無法逆轉的事吧


假如有一天








5)伴侶
一直以來,我都覺得自己唔會有拖拍的。
因為我追求的一套價值與普遍異性的desire有極大的距離。
想不到,今年竟然遇上一個會欣賞自己的女孩,這絕對是多年來最大的surprise…
原來,唔一定要用大眾expect既方式亦可以找到合適的對像。
原來,我一直相信的信念是有其價值的。


在這一年當中,我深深明白到愛與被愛是何其幸福。
真正的親密不只是拖手擁抱,而是身心靈的結合。
真正的親密不是天天見到對方,而是天天支持對方踐行彼此的理想。
與一個願意追求神的姊妹一齊,實在是最快樂的事 :D


愛情如死之堅強







6)雨傘運動
經過這三個多月,我對「成人世界」有更多的體會。成人世界作為一超穩定結構,在根本上抗拒任何大的改變, 只希望一切有秩序地運行。(那怕這秩序是不健康的。)


在今次的社會事件中,我看到成人對制度暴力的忽視、對年輕人想法的不理解、對法治的一知半解…某程度上,我也是頗悲觀的。當和理非非在一次又一次的事件中看似失敗,到底社會運動該何去何從?我想,年青一代很快會以行動以及選票作出自己的選擇。


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...