2013年6月27日 星期四

學民,政治




自從上年八月開始留意學民思潮的年青人,
睇住佢地努力咁為自己的社會去奮鬥同爭取,
個下都會問自己: 我係度做緊乜?

今日係灣仔天橋見到班學生係度向途人宣傳佢地既理念,
個下我除左走上前講聲加油之前,
我都唔知可以點好..

我唔係話一定要投身政治舞台先叫好,
而係我睇到呢班年輕人個團火,
佢地唔係講一句"社會係咁架啦"就算數,
反而試圖去抗爭.
嘗試用合理的方式實踐心目中理想的宏願.

大學畢業,係咪就代表人生慢慢朝向謝晒皮前進?
我覺得唔一定要咁..
點解社會上算係有活力同學識的一群人會輕易接受咁既"命運" ??
當一班中學生都肯企出黎,
大佢少少的我又在何方?
下星期一放假, 我都好想係房訓下,
但係有D野比訓覺同抖更緊要...


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...