2013年6月11日 星期二

與雪飯聚





好耐冇同何小朋友口中的雪人姐姐食飯,

也好耐冇去機會聽你講你既野。。
感恩天父一直在我地不為意的情況下默默作工,
透過各樣的方式令我地明白相似的價值。
你說N年前我對你說過某番話,但我完全冇印象=.= (點解成日都係咁架。。) 


係聆聽的過程中,我很高興你在不同的經歷中得著改變。
一路了解住你的過去&改變, 
真係覺得好開心..
有D經歷並不是徒然的, 它們的確改變緊我地..
唔知第時你結婚時,我會唔會企係台下暗爽?
能夠的生命的一部份時間同行,感覺真好.

希望你能夠堅持並實現到你既夢啦~
能尋到並堅持自己既夢想真係好正好正..

Btw,見到你同何小朋友相處得咁好,我就放心啦。
一杯野飲,實在不足以表達我的謝意。。。


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...