2013年6月4日 星期二

六四.二十四





今日係五月三十五日,
廿四年前的今天並冇任何特別事情發生過,
沒有人聚集,沒有人開槍,更沒有人流血,一切都很和諧。

不過唔知點解,每年既呢一日新浪小秘書都要開OT,
刪晒特定數字,爉燭既圖片,又或係生日蛋糕既圖示。



Photo: 今日係五月三十五日,廿四年前的今天並冇任何特別事情發生過,沒有人聚集,沒有人開槍,更沒有人流血,一切都很和諧。不過唔知點解,每年既呢一日新浪小秘書都要開OT,刪晒特定數字,爉燭既圖片,又或係生日蛋糕既圖示。 #六四 #五月三十五日 http://bit.ly/11gQJSq


當我打呢段blog既時候, 我的情緒不太好..
每當想起當年的事既時候, 我總是很想哭..
點解一個政權會做得出咁既事?
執行者的人性去左邊?

我更想問的是, 神你係邊?
你看到傷亡學生的處境嗎
你聽到天安門母親的哭聲嗎?
父呀,你聽到我們的疑惑和禱告嗎?



Lunch時一路係office聽住呢首歌,很多的情緒就不住湧出來.
歌詞提醒緊我要時刻相信上帝掌權..






在你寶座前,是我藏身處,
你必以得救的樂歌,四面來環繞我, 
主你是生命的源頭,主你是永恆的真光, 
在你聖潔的光中,我得自由,必見光。  

充滿我,潔淨我,在你座前有生命水湧流,更新醫治我 



-----------------------------------------------
最後, 想post D野..
唔好以為市民會忘記你所講過既野..








沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...