2013年8月14日 星期三

Missing you,想你


1509a98fb73b22

畢業之後, 終於時間去看呢套劇..
呢套係第三套完全睇晒既韓劇,
也是我最喜歡的一套..
係呢一套劇入面,女主角固然係重點啦,
(我係因為佢係睇呢套野的..  <3 )
成套劇既setting亦都非常吸引..

呢套劇完全係催淚的. =.=''
由第二集開始,已經feel到個份濃濃的悲傷..
15歲的男女主角要面對如此巨變,實在太難以面對了吧..
年青版兩位主角的演繹真係好屈機..

呢套韓劇之所以咁吸引我,
係因為佢好考演員的內心戲..
雖然最後幾集係有拖既感覺,
但總體上都成功勾勒出三位主角的內心世界..
我幾鐘意佢成個故事既佈局,
將十幾年前的事情與整個劇情很好地配合..

其實劇情上真係冇咩特別野想提..
只不過我的確被部份情節所打動..
原來..衣夾都可以咁吸引人的..HAHA

每次睇呢D劇,都會迫使自己思考一下對感情的想法..
呢一年,開始唔係好識點function..
了解一些事情更多後, 問號亦變得更多...
唯有,當我們看到愛不是一種感覺,而是一個決定,我們才能愛到底。






沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...