2011年11月19日 星期六

Figurehead


我依家真係好開心!!!
係咁既,今日開完組之後,同日天去左食雪米滋..
同佢傾起自己既事奉..
日天問我,如果我keep住現有的事奉方向,咁做/唔做組長有冇影響..
我諗左一陣,發覺真係冇咩分別..
假如青10既成員構成係冇改變的話,真係冇咩分別..
經過我地既討論,直到依家,青10組長只有一個用途,就係----Figurehead~

突然,我想到了一件事..
一直都唔係好知自己點解咁著緊小區既一D野..
有人問過我係咪因為控制慾/佔有慾..
我又覺得唔係..
其實我同浩然講過,我唔係好在乎呢個title..
經過今晚,我諗我get到D野..
如果組長並不能帶來什麼榮譽/利益/權力既話,咁點解我要做下去??
點解我會咁在乎??

我諗,自己就好似鄭吒一樣,一直有個想法.--- 我們一起活下去..
一起在這個信仰團體繼續活下去..
這是我的執念吧..
我一直都想每個黎過既人,都可以stay係度..
我希望所有人都可以係呢度搵到留下的既意義..
很傻,對嗎?
這可是我的一大信念..
但係,我都唔知點解我會養成咁既信念..@@
應該係在kainos養成吧...

除此之外,熟我既人應該知,我對某D人係特別關照的...
佢地有野,我會出手..
我試過為左一個人走去搵人理論..
有D時候有D事,我睇唔過眼,我會想自己走去做左算數..
我唔想佢係呢度得唔到關心/照顧,etc..
其實,都幾呼應我係上一段所講既..

仲需要一點時間再梳理我的思緒..
不過,大致上應該係咁了~
我諗通個下,我真係鬆左..
因為我真係好怕自己係因為一D唔好既原因而事奉....


今日崇拜,好受呢首歌既歌詞所觸動..
"我是誰?祂無怨無悔。我是誰?祂竟喝這苦杯"

「我父阿、倘若可行、求你叫這杯離開我.
然而不要照我的意思、只要照你的意思。」
我想到主耶穌釘十架..
我想到四福音所提及的事..

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...