2009年2月23日 星期一

Monday, February 23, 2009

 

今年生日真係好感動,多謝大家..
家人,朋友,組員,同學...
我真的非常在乎你地的!!
要學識執著 更要學識放手 --- 一個同路人語...



情人節,竟然同人傾起談戀愛的話題..
力勞,唔好再咁傻啦,知嗎?
愛情係要兩個人一起去營做的,要好好珍惜對你好的人喔..
有野就搵我啦~~
每次係你口中,都察覺到自己由中四到依家的轉變..

再次聽到呢首歌.心情...很不一樣
彷彿還是昨天  可是昨天  已非常遙遠
多麼相似啊...那一刻,心中是如此的黯然..
自己的約定,自我的枷鎖,自行的封印..仲有18個月..

反對仇恨、還我博愛
反對狂妄、還我謙卑
知道這兩句是什麼嗎??
對,是上星期遊行的其中一些口號..
我更擔心了...
When you find that you are missing something
那感覺實在很糟糕

最強的一科...最害怕的一科...
信心好像少了..考essay時自我感覺十分不好呢..
我竟然連計數機都唔記得帶@@

RE:糖
大蟹?唔明....
係有d矛盾...不過呢個係我既真實心境呢...
RE: louis
thx~~
RE: tiffany
多謝你呀~~ ^^
RE: monkey
我似會mind嗎??  =.=''
記得已經令我覺得好滿足了~~xd
下次我係咪應該祝你唔好咁快大個~~~哈哈

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...