2019年8月9日 星期五

面對帝國的和理非信徒



細細個睇卡通片時有個問題,就係點解超人用十字死光殺唔死隻怪獸之後成個人好似hang 左機咁。咋天,我想我明白了。我擁抱"不割蓆、不譴責、不篤灰" ,但與此同時我亦是一個信奉和理非既人。我願意「放核彈都唔割蓆」,但我唔會做衝既一員,我仍有我所信奉既原則。

昨天我決定左唔返公司,選擇去黃大仙集會,我心裡仍然存在萬分之一既希望,期待政府會聆聽市民既五大訴求。結果朝早唔夠十一點,政府已經話比全世界聽你做咩講乜都係晒氣,佢打算繼續以武力解決一個政治問題 (ps 我諗政府應該冇睇過Clausewitz既戰爭論,不如花少少時間理解下何謂"軍事乃政治之延續"?)。而當我下午去到黃大仙集會,迎接我既係十幾發催淚彈。係聽到槍聲個一下,我心知道一部分和理非必定會轉而擁抱更激烈既行動方針。而係返到屋企個一刻,我覺得好攰好攰--唔係肉體上攰,而係出埋大絕都冇用個種沮喪既感受。個一下我終於明白超人既感受了。

若果參照返法國大革命同埋英國與愛爾蘭開片呢兩段歷史,我相信雙方只會爭相用更高既武力,務求壓倒對方,迫使對方屈服。亦即係話仇恨只會在兩方滋生,直到一方敗亡為止。作為反對逃犯條例而又不願意運用武力既一員,到底何去何從?當然,我絕對想好似何女士咁幫手送頭。。。

是日懷住一顆疲憊的心去陪小朋友玩。係玩既過程中佢問左一個問題:「我地咁樣畫做唔做到好似電視度個個效果架?」個下我無啦啦回左佢一句「唔知得唔得架,要做左先知。唔得咪再黎過囉」。講完個下我自己都呆左。是的,基督信仰所宣講的,是叫上帝子民懷住盼望活於看似絕望既世界:even 我會死,我仍相信我既神會為我執行Ga'al既職份,不昔一切為其至親出頭。那麼,這份盼望能幫忙我渡過這個處境嗎?這份盼望能助我回復鬥志嗎?我也不確定,但我希望可以...願全地的主察看世事,垂聽世人的祈禱與地的哀告,願主教導我們該怎樣繼續持守祂的教導,在這世代作當作的事。


#願我不忘世間事
#願我記念世間痛

沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...