2014年3月27日 星期四

如此艱難的路

為何...堅持用正途去行反而行得如此艱難?
為何...遷就反倒令自己成為被blame的一方?
是甚麼環節行錯了嗎??
我真係唔明白..點解呢條路咁難行...
從理性,從感性,我都諗唔明到底有甚麼不足的地方...

聽過了;
哭過了;
祈禱過了;
安慰過了......
除了keep住講我知道之外,我仲可以點?

我諗,依家我會更明白約伯的處境...
身邊的人總會不斷去為件事去諗理由..
肯定係你做得唔好,肯定有D野做錯左...
我地又能否接受自己(別人)冇錯,但係件事會出問題?

主阿,求你垂聽我們充滿憂愁的禱告....


沒有留言:

張貼留言

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...